Service Khas!!!

Pusat Service kereta:
Kereta D3 Auto,
menjual alat-alat ganti kereta D3 auto.


Kawasan pinggiran USJ
bersebelahan dengan Sekolah Teknik Shah Alam..

Pages

Wednesday 6 July 2011

dahaga kasihNYA

fuhhhhh.....
keluhan yg biasa aku lakukan,
aduhhhhhh.....
rintihan yg biasa aku gunakan...
wehhhhh....
panggilan yg biasa aku suarakan....

emm,
mak ayah,abg dan adk....
istilah yg sering digunakan...
nenek,datuk,atuk,dan nek...
perkataan yg sering didengari....
teman,kawan,sahabat dan rakan....
kata yg sering dilafazkan.....

namun disebalik setiap kata-kata tersebut,
tersembunyi nilai2 murni yg kite x mmpu ungkirkan...
ingin aku berpesan,tapi apakan daya,
aku pun tidak setaraf mereka...
ingin aku berkata,tapi apakanh kuat diriku,
ingin aku berkongsi,tp apakah aku cukup pengetahuan dari mereka....
itulah masalah bagi stiap manusia yg sering ditindas dengn akal fikiran sendiri...

rindu,rindu dan rindu.....aku rindu DIA...
ya rabb bagi aku semangat untuk meneruskan kehidupan ini....
cekalkan hatiku dan para pembaca dalam mengharungi saki baki hidup ini....
ampunilah dosa2 kami....ya rabb....
-hati keinsafan..

No comments:

Post a Comment